BÉRLETI DÍJ – DÍSZTEREM / AULA
DÍSZTEREM BÉRLETI DÍJA – ESKÜVŐ, ZENÉS TÁNCOS MULATSÁG
|
|
Esküvő napja – Szilveszter/Újév
|
Morzsa napja
|
Előkészületek és a levonulás ideje
(esküvő esetén)
|
Portaszolgálat/Takarítás
|
Megjegyzés
|
Díszterem (aula, karzat, közlekedő, mellékhelyiség, étkezde)
|
150.000,- Ft
|
75.000,- Ft
|
50.000,- Ft/alkalom
|
|
Az étkezde használati díját a terembérleti díj tartalmazza
|
Portaszolgálat, takarítás
|
|
|
|
bruttó 4.500,- Ft + szociális hozzájárulási adó / óra / fő
|
portaszolgálati díj az iskolai időn kívül keletkezik
|
Portaszolgálat, takarítás piros betűs ünnepek alkalmával
|
|
|
|
bruttó 5.000,- Ft + szociális hozzájárulási adó /óra / fő
|
|
DÍSZTEREM BÉRLETI DÍJA – KONFERENCIA, ELŐADÁS
|
|
Esemény napja
|
|
|
Portaszolgálat/Takarítás
|
|
Díszterem (aula, karzat, közlekedő, mellékhelyiség, étkezde)
|
100.000,- Ft
|
|
|
|
|
Portaszolgálat, takarítás
|
|
|
|
bruttó 4.500,- Ft + szociális hozzájárulási adó / óra / fő
|
portaszolgálati díj az iskolai időn kívül keletkezik
|
Portaszolgálat, takarítás piros betűs ünnepek alkalmával
|
|
|
|
bruttó 5.000,- Ft + szociális hozzájárulási adó /óra / fő
|
|
ISKOLAI AULA (DÍSZTEREM) HASZNÁLATI SZABÁLYZATA
Pilisszentiván község önkormányzatának képviselő-testülete a helyi közművelődésről szóló 8/2019. (VI.12.) sz. rendeletének mellékleteként a díszterem – iskolai aula, mint közösségi színtér használati szabályzatát az alábbiakban határozza meg.
A muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény 73. § (1) bekezdése kimondja, hogy „A közművelődési tevékenységek támogatása közcél.” A község közösségi színterének szolgáltatásait, programjait bárki igénybe veheti, aki a használati szabályzatban foglalt feltételeket elfogadja.
- A közösségi szintérrel kapcsolatos adatok
-
- A közösségi színtér fenntartója: Pilisszentiván község önkormányzata
2084 Pilisszentiván, Szabadság út 85.
A közösségi színtér címe: 2084 Pilisszentiván, Szabadság út 89.
-
- A közösségi térhez tartozó helyiségek: díszterem (iskolai aula) könyvtári előtér, akadálymentes WC és női férfi mellékhelyiségek, közlekedő folyosó, karzatlépcső, karzat, étkezde. Az iskola konyhája nem része a közösségi színtérnek.
- A díszterem használatával kapcsolatos kapcsolattartó az önkormányzat művelődésszervezője.
- Az igénybevétellel kapcsolatban szükséges emberi erőforrások és azok munkáltatója:
- Művelődésszervező, munkáltatói jogkör: Polgármester
- Portaszolgálat, munkáltatói jogkör: Pilisszentiváni Német Nemzetiségi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
- Takarító személyzet, munkáltatói jogkör: Pilisszentiváni Német Nemzetiségi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
- Technikus: külső erőforrás bevonásával, megbízási szerződés keretében
- A Pilisszentiváni Német Nemzetiségi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola intézményvezetője, munkáltatói jogkör: Érdi Tankerületi Központ
- A díszterem (iskolai aula) igénybevételének, valamint a portaszolgálat és a takarítási díjak szabályozása:
- A díszterem (iskolai aula) igénybevételét Pilisszentiván község önkormányzatától a szervezést megelőzően, legalább 30 munkanappal a tervezett igénybevétel előtt, írásban, az önkormányzati kapcsolattartótól kell kérni.
- A díszterem (iskolai aula) igénybevételével kapcsolatos időpontok a beérkezett írásos igények alapján eseménynaptárban kerülnek rögzítésre. Az eseménynaptár tartalmáról az önkormányzat munkatársa folyamatosan egyeztet az iskola vezetőségével.
- Külsős partnerek/bérlők az önkormányzati kapcsolattartót értesítik arról, hogy a rendezvény megtartásához szükséges elő- és utókészületeket mikorra tervezik, annak érdekében, hogy az önkormányzat munkatársa a portaszolgálat és a takarítás megszervezéséről egyeztetni tudjon az iskola vezetőségével.
- Ünnepnapokon és munkaszüneti napokon történő bérlemény esetén az elő-és utókészületek idejéről, valamint a porta és takarítási díjakról bérbevevő közvetlenül a porta, ill. takarítást ellátó személyekkel egyeztet.
- A pilisszentiváni egyesületek/intézmények közvetlenül az iskola vezetőségét értesítik arról, hogy a rendezvény megtartásához szükséges elő- és utókészületeket mikorra tervezik, annak érdekében, hogy az iskola vezetősége a portaszolgálat és a takarítás megszervezéséről gondoskodni tudjon.
- Az iskola konyhája nem bérelhető.
- A díszterem (iskolai aula) bérlése esetén portaszolgálat igénybevétele kötelező
- Portaszolgálati díj fizetési kötelezettség keletkezik az alábbi időpontokban:
-
- hétköznap: 20 és 7 óra között
- hétvégén és ünnepnapokon: 0-24 óra között
- iskolai időszakon kívül fizetési kötelezettség a hét minden napján 0-24 óra között
- A portaszolgálati díj és a takarítási költségek elszámolásának menete: az iskola minden hónap 25-ig bezárólag írásban tájékoztatja az önkormányzat gazdasági vezetőjét az egyesületi/intézményi, valamint külső bérlemény során keletkezett porta, illetve takarítási órák számáról és a létszámadatokról.
- Az önkormányzat megbízási díj keretében fizeti meg a portaszolgálatot és takarítást ellátó személyeknek az egyesületi/intézményi, valamint külső bérlemény során keletkezett porta és takarítási díjakat.
- Az önkormányzat az egyesületi/intézményi, valamint külső bérlemény során keletkezett és megbízási szerződés formájában kifizetett porta és takarítási díjakat az igénybevevő egyesületnek/intézménynek, valamint külső bérlőnek tovább számlázza.
- Az egyesület/intézmény, valamint a külső bérlő a saját igénybevétele során keletkezett porta és takarítási díjakat számla ellenében befizeti az önkormányzat házipénztárában vagy számla ellenében átutalás formájában egyenlíti ki.
- Az önkormányzati kapcsolattartó több egyidejű kérelmező és valamennyi nem pilisszentiváni érdekeltségű rendezvény szervezése esetén a díszterem használati igényekről a polgármester véleményének figyelembevételével dönt.
- Az iskolai tanítási idő alatti iskolai célú használat és a már korábban bejelentett rendezvények előnyt élveznek.
- Az iskola tanítási időben bármikor, időpont egyeztetés alapján térítésmentesen veszi igénybe a dísztermet (iskolai aula).
- A díszterem (iskolai aula) pártpolitikai rendezvényekre nem vehető igénybe.
- A díszterem (iskolai aula) terembérleti szerződés megkötése mellett vehető igénybe.
- A díszteremben (iskolai aulában) szervezett esemény (konferencia, kulturális-közösségi program, családi összejövetelek, tájékoztató előadások, táncos, zenés rendezvények stb.) szervezője tevékenységét a hatályos jogszabályok betartása mellett saját felelősségére végzi, különös tekintettel a „23/2011 (III.8.) Korm. rendelet a zenés, táncos rendezvények működésének biztonságosabbá tételéről” tartalmára.
- A díszterem (iskolai aula) bérbeadásáról szóló szerződések megkötésére a polgármester jogosult.
- A díszterem (iskolai aula) használatakor a szervező köteles a vonatkozó tűz- és balesetvédelmi előírásokat betartani.
- A dísztermet igénybe vevő, a rendezvény befejezte után, haladéktalanul köteles elszállítani a rendezvény során keletkezett hulladékot, valamint minden olyan eszközt és felszerelést, melyet a rendezvény céljára ő hozott oda.
- Zenés-táncos rendezvény esetén a külsős bérlő 100.000,- kauciót köteles megfizetni, melyet a rendezvény előtt legkésőbb 15 nappal a Polgármesteri Hivatal házipénztárában készpénzben fizet meg, vagy átutalással egyenlíti ki.
- A károkozásért a mindenkori szervező a felelős. Amennyiben igazoltan nem történt károkozás, a kaució 5 napon belül visszafizetendő.
- Amennyiben károkozás történt, a portás jegyzőkönyvben rögzíti a kárt/károkat, a szervező pedig aláírásával elismeri. A kár tényleges értékét az önkormányzat állapítja meg, mely összeg a kaucióból levonandó vagy hozzáadandó.
- Udvar használatának szabályai:
A rendezvényre érkező egyeztetett rendszámú gépjárműveket az előre megbeszélt időpontban a portás engedi be az udvarra ideiglenes jelleggel, rakodás és parkolás céljára.
- Az udvar belső területén tartósan parkolni tilos.
- Dohányozásra kijelölt hely az udvaron nincs erre a célra az épület bejárata előtti terület 5 m-es védőtávolság megtartásával vehető igénybe.
- A díszterem udvarra nyíló 2 kijáratát eltorlaszolni tilos, a szabad ki és bejárást biztosítani kell a tűzrendészeti előírások alapján a menekülési útvonalak érdekében.
- A dísztermet évente egy alkalommal térítésmentesen használók köre az alábbiak szerint:
- Térítésmentes használók köre ld. melléklet.
- Az önkormányzat a terembérleti díj megfizetését engedi el, portaszolgálat és takarítási költségek jelentkeznek.
- A dísztermet az önkormányzat – kizárólag polgármesteri felkérés alapján kiemelkedő kulturális, társadalmi értékkel bíró események megszervezése céljából térítésmentesen bocsátja a szervezet rendelkezésére. (Ez esetben a szervezet részére nem keletkezik porta –és takarítási költség sem.) /pl. szüreti bál.
- Amennyiben a mellékletben felsorolt egyesületek, szervezetek önkormányzati felkérésre szerveznek programot, a program megrendezésén felül az évente egy térítésmentes teremhasználat továbbra is biztosított.
- Bérleti díjak és portaszolgálat, ill. takarítási költségek, valamint a térítésmentesen használók köre: ld. mellékletek
További információ és foglalás: balasianiko@pilisszentivan.hu
BÉRLETI DÍJ – GENERÁCIÓK HÁZA
|
|
Zenés, táncos rendezvény/óra
|
Esküvői ár
|
Földszint nagyterem
|
3.000,- Ft
|
5.000,-Ft
|
100.000,- Ft
|
Földszint kisterem
|
2.000,- Ft
|
-
|
|
Emelet nagyterem
|
3.000,- Ft
|
-
|
|
Emelet kisterem
|
2.000,- Ft
|
-
|
|
Tartós bérlemény esetén egyedi megállapodás
|
|
|
|
GENERÁCIÓK HÁZA HASZNÁLATI SZABÁLYZATA
Pilisszentiván község önkormányzatának képviselő-testülete a helyi közművelődésről szóló 8/2019. (VI.12.) sz. rendeletének mellékleteként a Generációk háza, mint közösségi színtér használati szabályzatát az alábbiakban határozza meg.
A muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény 73. § (1) bekezdése kimondja, hogy „A közművelődési tevékenységek támogatása közcél.” A község közösségi színterének szolgáltatásait, programjait bárki igénybe veheti, aki a használati szabályzatban foglalt feltételeket elfogadja.
- A közösségi szintérrel kapcsolatos adatok:
-
- A közösségi színtér fenntartója: Pilisszentiván község önkormányzata
2084 Pilisszentiván, Szabadság út 85.
A közösségi színtér címe: 2084 Pilisszentiván, Bányatelep 3.
-
- A közösségi színtérhez tartozó helyiségek: földszinti nagyterem, földszinti kisterem, emeleti nagyterem, emeleti kisterem, tea-konyha, földszinti és emeleti mellékhelyiségek, közlekedő, udvar.
- A Generációk Háza használatával kapcsolatos kapcsolattartók: az önkormányzat művelődésszervezője és a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálati munkatársa.
- Az igénybevétellel kapcsolatban szükséges emberi erőforrások és azok munkáltatója:
- Művelődésszervező, munkáltatói jogkör: polgármester
- Ügyfélszolgálati munkatárs, munkáltató jogkör: jegyző
- Községgazdálkodási erőforrások (karbantartás, gondnoki teendők) munkáltatói jogkör: jegyző
- Takarító személyzet, munkáltatói jogkör: polgármester
- A Generációk háza termeinek bérlésével kapcsolatos szabályozás:
- A Generációk házában igénybevehető helyiségek:
- földszinti nagyterem
- földszinti kisterem
- emeleti nagyterem
- emeleti kis terem
- párhuzamos foglaltság esetén a mellékhelyiségek közös használatban vannak
- a földszinti konyha egyeztetés alapján vehető igénybe
- A Generációk háza igénybevételét Pilisszentiván község önkormányzatától a szervezést megelőzően, legalább 30 munkanappal a tervezett igénybevétel előtt, írásban, az ügyfélszolgálati kapcsolattartótól kell kérni.
- Pilisszentiván község önkormányzatának képviselő testülete lehetőséget biztosít arra, hogy a Generációk háza egyes termei tartós bérleményként legyenek bérbe adva. A tartós bérlemény iránti igényt a művelődésszervező felé írásban szükséges benyújtani.
- Tartós bérlés esetén a művelődésszervező a tartós bérlemény iránti igényt a polgármesterrel történt egyeztetést követően előterjesztés formájában tárja a testületi tagok elé. Tartós bérlemény esetén a bérbeadásról, valamint a bérleti díj mértékéről a képviselő-testület dönt.
- A Generációk háza bérlőivel kapcsolatos időpontok az ügyfélszolgálati munkatárs által vezetett eseménynaptárban kerülnek rögzítésre.
- A Generációk házát igénybevevők az ügyfélszolgálati munkatárssal egyeztetnek arról, hogy a rendezvény megtartásához szükséges elő- és utókészületeket mikorra tervezik, annak érdekében, hogy az ügyfélszolgálati munkatárs a nyitásról, zárásról, takarítás megszervezéséről egyeztetni tudjon az érintettekkel.
- A bérbeadással kapcsolatos általános információk
- Rendezvény előkészületek/utómunkák ideje alatt fizetési kötelezettség nem keletkezik az alábbi időintervallumban: bérelt időszak előtt és a bérelt időszak után 30-30 perc ingyenes.
- A helyiséget igénybevevő a rendezvény után haladéktalanul köteles elszállítani minden olyan eszközt és felszerelést, melyet a rendezvény céljára ő hozott oda, illetve a rendezvény során keletkezett hulladék elszállításáról is a rendezvényt követően haladéktalanul gondoskodni köteles.
- A helyiséget igénybevevő köteles az igénybevétel végén az általa használt helyiségeket a használatbavétel kezdetének megfelelő állapotba visszaállítani, visszarendezni. (asztalok székek visszapakolása, rendrakás, alaptakarítás,)
- A Generációk háza fenntartója a bérlemény során porta és technikusi humánerőforrást nem biztosít.
- A Generációk háza fenntartója a bérlemény során technikai eszközöket nem biztosít.
- A Generációk háza helyiségeinek takarítását az önkormányzat finanszírozza, kivétel ez alól minden tartós bérleménybe átadott helyiség. A tartós bérleménybe átadott helyiségek takarítását a bérlő látja el.
- A Generációk háza mellékhelyiségeit az önkormányzat munkatársa takarítja és az önkormányzat finanszírozza.
- A közösségi színtér bérlői tevékenységüket minden esetben 100 %-ban saját felelősségükre végzik.
- A Generációk házában szervezett esemény (konferencia, kulturális-közösségi program, családi összejövetelek, tájékoztató előadások, táncos, zenés rendezvények stb.) szervezője tevékenységét a hatályos jogszabályok betartása mellett saját felelősségére végzi, különös tekintettel a „23/2011 (III.8.) Korm. rendelet a zenés, táncos rendezvények működésének biztonságosabbá tételéről” tartalmára.
- Az épületben kiépített tea-konyha nem rendelkezik köz- és gyermekétkeztetés lebonyolításához szükséges feltételekkel és engedélyekkel. Szükség esetén (pl. táborok, esküvők, szülinapok szervezése) az étkezést bérlő köteles külső helyszínen megszervezni vagy vállalkozó bevonásával (catering) biztosítani.
- Pilisszentiván civil szervezetei és intézményei a Generációk háza földszinti nagytermét rendezvényeik megtartása céljából térítésmentesen vehetik igénybe. Az időpont egyeztetés a civil szervezetek és intézmények részére is kötelező érvényű.
- Azon civil szervezetek, akik rendszeresen veszik igénybe a fölszinti nagytermet, saját kulccsal és riasztó kóddal rendelkeznek. A kulcsok és kódok átadása-átvétele az ügyfélszolgálton történik.
- Az ügyfélszolgálati munkatárs több egyidejű rendezvény szervezése esetén a Generációk Háza használati igényeiről a művelődésszervezővel egyeztet, indokolt esetben a polgármester dönt.
- A Generációk háza pártpolitikai rendezvényekre nem vehető igénybe.
- A Generációk háza termei terembérleti szerződés megkötése mellett vehetők igénybe.
- A Generációk háza bérbeadásáról szóló szerződések megkötésére a polgármester jogosult.
- A Generációk háza használatakor a szervező köteles a vonatkozó tűz- és balesetvédelmi előírásokat betartani.
- A Generációk háza termeiben dohányozni tilos.
- Zenés-táncos rendezvény esetén a külsős bérlő 100.000,-, kauciót köteles megfizetni, melyet a rendezvény előtt legkésőbb 15 nappal a Polgármesteri Hivatal házipénztárában készpénzben fizet meg.
- A károkozásért a mindenkori szervező a felelős. Amennyiben igazoltan nem történt károkozás, a kaució 5 napon belül visszafizetendő.
- Amennyiben károkozás történt, a községgazdálkodási csoport munkatársa (takarítónő, gondok, vagy az az önkormányzati/hivatali dolgozó, aki a rendezvényt követően elsőként érkezik a helyszínre) jegyzőkönyvben rögzíti a kárt/károkat és haladéktalanul értesíti a gazdasági vezetőt. A kár tényleges értékét az önkormányzat állapítja meg, mely összeg a kaucióból levonandó vagy hozzáadandó.
- Az udvar használatának szabályai:
A Generációk Háza udvara nem bérelhető. Az udvaron várakozni tilos.
Dohányozásra kijelölt hely az udvaron nincs - erre a célra az épület bejárata előtti terület 5 m-es védőtávolság megtartásával vehető igénybe.
A Generációk háza kijáratát eltorlaszolni tilos, a szabad ki- és bejárást biztosítani kell a tűzrendészeti előírások alapján a menekülési útvonalak érdekében.
- Bérleti díjak
- A Bérleti díjakat a szabályzat melléklete tartalmazza.
- Esküvő esetén, amennyiben a házasulandók valamelyike pilisszentiváni lakos, a bérleti díjból 50 % kedvezmény adható.
- A Generációk háza rendezvények, foglalkozások megtartása céljából éjfélig vehető bérbe. Az ezt meghaladó időszakban külön polgármesteri engedéllyel bérelhető. A kérelmet a polgármesternek címezve, az ügyfélszolgálati munkatárson keresztül írásban kell benyújtani.
HÁZASSÁGKÖTÉS TEREMBÉRLETI DÍJ és ANYAKÖNYVVEZETŐI DÍJAK - 2021.
- Pilisszentiván hivatalos házasságkötési helyszíne a Polgármesteri Hivatal házasságkötő terme: az első emeleti tárgyaló.
- Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy hivatali helyiségen kívüli házasságkötésnek minősül minden olyan házasságkötés, melynek helyszíne nem az első emeleti tárgyaló.
- Lehetőség van arra, hogy a házasulandók a házasságkötés helyszíneként a Polgármesteri Hivatal földszinti dísztermét terembérleti díj megfizetése mellett igénybe vegyék.
További információ, egyeztetés: fresz.erika@pilisszentivan.hu, almasi.marina@pilisszentivan.hu
IDŐSZAK, HELYSZÍN
|
TELJES ÁR
|
PILISSZENTIVÁNI LAKOS
|
Munkaidőben az emeleti házasságkötő teremben
|
ingyenes
|
ingyenes
|
|
Munkaidőben Díszterem (hétköznap)
|
20.000,-
|
10.000
|
|
|
|
Munkaidőn kívül külső helyszín (péntek, szombat)
|
70.000,-
|
50.000
|
|
Munkaidőben külső helyszín (hétköznap)
|
70.000,-
|
32.500
|
|
Munkaidőn kívül Díszterem
(péntek, szombat)
|
50.000,-
|
32.500
|
|
A hivatali helyiségeken kívüli és hivatali munkaidőn kívül történő házasságkötés részletes szabályait és díjait Pilisszentiván Község 12/2020. (X.20) számú rendelete tartalmazza.
TEREMBÉRLÉSSEL KAPCSOLATOS
ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
Kedves Érdeklődők!
Pilisszentiván önkormányzata és a nemzetiségi önkormányzat több lehetőséget biztosít arra, hogy igényeiknek és elképzeléseiknek megfelelően terembérleti lehetőséggel éljenek, továbbá három állandó kiállítóhellyel is várjuk Önöket.
A terembérléssel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk Önöket:
A Tájház bérlésével kapcsolatban egyeztetési lehetőség minden hétköznap 16 és 19 óra között az alábbi telefonszámon:
06 70 382-4801
A Generációk háza bérlésével kapcsolatban egyeztetési lehetőség minden hétköznap H-Cs 8-16 óra között, pénteken 8-13 óra között az alábbi telefonszámon:
06 70 339-4993
A terembérlési lehetőségekkel kapcsolatban további információ az alábbi linken érhető el: https://pilisszentivan.hu/teremberles
Az állandó kiállítótereinkkel kapcsolatban további információ az alábbi linken érhető el:
https://pilisszentivan.hu/kiallitotereink-allando-kiallitasok