A júliusban és augusztusban tapasztalt rendszertelen és elégtelen hulladékszállítás miatt Pilisszentiván polgármestere P. Révay Gyöngyi több alkalommal is panaszt tett a szolgáltatónál. A polgármesteri bejelentésre a Zöld Bicske Kft. ügyvezetőjétől a mai napon érkezett választ az alábbiakban olvashatják. Egyúttal mellékeljük a szolgáltató által megküldött szállítási időpontokat és a változásokat tartalmazó dokumentumot is.
„Tisztelt Polgármester Asszony!
Ma délelőtti telefonos egyeztetésünk nyomán az alábbiakról szeretném tájékoztatni:
Társaságunknál a megbetegedések és szabadságolások miatt súlyos létszámhiány alakult ki. A korlátozott üzemanyag ellátás is okozott fennakadásokat az elmúlt hetekben. A szolgáltatásunkat próbáljuk teljes mértékben és határidőre teljesíteni, de időszakos jelleggel sajnos csúszások előfordulhatnak. Ilyen esetekben a kommunális hulladékok elszállítása mindig prioritást élvez. Minden, esetlegesen elmaradt gyűjtést igyekszünk másnap pótolni. Amennyiben olyan mértékű elmaradást tapasztal, ami az Ön, mint polgármester intézkedését igényli, kérem engem is tájékoztasson a gyorsabb és hatékonyabb megoldás érdekében!
Az Ön által telefonon jelzett elmaradásokat részben a mai napon (Bányatelep és környéke-kommunális hulladék) pótoljuk, illetve a holnapi, pénteki napon „mentesítő, ellenőrző” járatot küldünk Pilisszentivánra. Kérjük, hogy mindenki hagyja kint az esetlegesen el nem vitt szelektív és zöld hulladékokat annak érdekében, hogy az augusztus 20-i ünnepre tiszta legyen a település!
Szeretném azt jelezni, hogy továbbra is csak az előírásoknak megfelelően, szabályszerűen kirakott hulladékokat tudjuk elszállítani a háztartásoktól! Szerződéssel, matricával nem rendelkező, esetleg veszélyes hulladékkal szennyezett vagy nem lebomló zsákban kihelyezett zöld hulladékokat továbbra sem áll módunkban összegyűjteni.
Tapasztalunk szerint még mindig vannak, akik a régi hulladéknaptár szerinti napokon várják a szelektív gyűjtési szolgáltatásunkat és teszik szóvá az elmaradt járatokat. Az egyértelműség kedvéért, jelen levelem mellé csatoltam az aktuális 2022. július 01-től érvényes, Önökkel is leegyeztetett hulladék naptárunkat. Kérem tisztelettel, hogy segítsenek a naptár újbóli kikommunikálásában, az esetleges félreértések elkerülése végett!
Tisztelt Polgármester Asszony! Az elmúlt hetek kellemetlenségeiért, elmaradásaiért elnézést kérek, igyekszünk a héten mindent pótolni. Megértésüket köszönjük és kérem a jövőben is jelezze felém közvetlenül ha rendszer szintű problémát érzékel a településén!
Tisztelettel:
Tölgyesi Balázs
ügyvezető”